Brev:
Starte op med mad uden mejeriprodukter
10. december 2009
Alder:
5 mdr.
Starte op med mad uden mejeriprodukter
Hej Helen
Jeg håber at starte med mad når min søn bliver 6 måneder. Jeg har selv svært ved at tåle mejeriprodukter og vil derfor ikke give det til min søn. Hvordan gør jeg uden brug af mejeri?
Hvornår skal jeg amme ud for at bruge modermælken i maden, jeg syntes jo hele tiden at han tømmer brysterne.
Når han nu er 6 måneder hvor hurtigt skal jeg så gå frem, jeg syntes altid anbefalingerne er fra når baby er 4 måneder.
På forhånd tak
Maiken og baby Matthew